REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
I POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy zielonykredensik.pl prowadzi sprzedaż artykułów spożywczych, kosmetyków oraz innych towarów znajdujących się w ofercie za pośrednictwem Internetu na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Sklep prowadzony jest przez Bartosza Mielickiego prowadzącą działalność gospodarczą pod PHUP Zielony Kredensik Bartosz Mielicki, ul. Kołłątaja 5/2A, 45-064 Opole, NIP 7542964583.
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawartej z klientem.
- Z usług Sklepu mogą korzystać podmioty gospodarcze i osoby fizyczne.
- Dane osobowe rejestrowane w sklepie Internetowym są zbierane i przetwarzane wyłącznie w celu realizowania działalności sklepu z zachowaniem wszelkich wymogów zawartych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz.U 1997nr133 po. 833) o ochronie danych osobowych.
- Ceny towarów prezentowanych w sklepie podane są w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
- Sklep wystawia paragony i faktury VAT.
- Cena towaru jest obowiązująca w chwili składania zamówienia przez klienta.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmian cen, towarów, które znajdują się w Ofercie do wprowadzenia nowych towarów oraz do usuwania towarów, do przeprowadzenia akcji promocyjnych oraz ich usuwania, a także do wprowadzania w nich zmian.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie Internetowej Sklepu, znajdujące się przy kupowanym towarze w chwili złożenia zamówienia.
- Zdjęcia towarów umieszczane w Sklepie mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych cech produktu.
- Wszystkie dane, opisy i zdjęcia prezentowane w Sklepie Internetowym stanowią jego własność w rozumieniu przepisów o własności intelektualnej, a co za tym idzie nie mogą być kopiowane, rozpowszechniane i używane do celów handlowych.
- Sklep zielonykredensik.pl nie łączy promocji i rabatów.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, które obowiązuje od momentu publikacji na stronie Internetowej. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu, będzie obowiązywała wersja Regulaminu obowiązującego w chwili złożenia zamówienia.
- Właściciel Sklepu może pozbawić klienta prawa do korzystania ze sklepu ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez klienta Regulaminu , w szczególności gdy:
- klient podał dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
- dopuścił się za pośrednictwem Sklepu naruszenia dóbr osób trzecich w szczególności dóbr osobistych innych klientów Sklepu,
- dopuści się zachowań, które zostaną uznane przez właściciela sklepu za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię właściciela Sklepu.
II ZAMÓWIENIA
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych, pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy towaru.
- W celu wysłania zamówienia konieczne jest zaakceptowanie Regulaminu.
- Zamówienia przyjmowane są przez 7dni w tygodniu przez 24 godziny za pośrednictwem sieci Internetowej.
- Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje na skrzynkę e-mail wiadomość zawierającą potwierdzenie zamówienia.
- Realizacja zamówienia następuje po dokonaniu przez Kupującego wpłaty za zakupiony towar, chyba że wybrana forma wysyłki stanowi inaczej. Możliwy jest też odbiór osobisty w Opolu przy ul. Kołłątaja 5/2A w sklepie stacjonarnym Zielony Kredensik, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr tel. 502-121-601.
- Sklep zastrzega sobie prawo do prośby o potwierdzenie zamówienia i weryfikacji danych podanych przez klienta.
- Zamówienie będzie zrealizowane, jeżeli towar jest dostępny w sklepie. W innym przypadku klient zostanie poinformowany i podejmie decyzję czy zrealizować niepełne zamówienie, czy anulować je, bądź czy zastąpić towar inną Ofertą.
- Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, w przypadku, gdy występują błędy w opisie produktu, ceny bądź stanu magazynowego w sklepie.
- Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
III PŁATNOŚCI I WYSYŁKA
- Klient ma do wyboru następujące płatności
- przelewem na podany numer konta 90 1950 0001 2006 0019 9883 0001.
- osobiście
- za pobraniem
W przypadku wyboru płatności przelewem na konto, klient ma obowiązek dokonać wpłaty w ciągu 48h od daty złożenia zamówienia. W przeciwnym razie zamówienie zostanie usunięte.
- Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawcy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Nie realizujemy zamówień poza granicami kraju.
- W przypadku płatności przelewem, realizacja zamówienia następuje po zaksięgowaniu należności na rachunku bankowym sklepu.
- Przesyłki dostarczane są tylko w dni robocze.
- Czas realizacji wynosi do 7 dni kalendarzowych.
- Za opóźnienia wynikające z działania firmy kurierskiej Sklep nie ponosi odpowiedzialności.
IV REKLAMACJE
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu (paragon fiskalny lub Faktura Vat).
- W przypadku , gdy towar nie jest zgodny z umową, klient powinien odesłać towar wraz z opisem niezgodności na adres 45-064 Opole ul. Kołłątaja 5/2A.
- Przesyłka z towarem podlegającym reklamacji powinna zawierać opis przyczyny reklamacji, okoliczności i datę ujawnienia wady i żądania (wymiana, czy zwrot gotówki) dane klienta wraz z numerem konta do przelewu.
- W przypadku, gdy reklamacja zostanie uwzględniona i będzie wiązać się z wysłaniem towaru do klienta, koszty realizacji wysyłki ponosi Sklep.
- W przypadku reklamacji nieuzasadnionej koszty związane z reklamacją pokrywa klient.
- Sklep w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji zgłoszonej przez klienta, a gdyby to nie było możliwe, to poinformuje klienta o terminie w jakim reklamacja zostanie rozpatrzona.
V ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia towaru klientowi i wysłaniu go na adres 45-064 Opole ul. Kołłątaja 5/2A.
- Zwracany towar musi być nienaruszony i kompletny wraz z opakowaniem i dowodem zakupu.
- Zwracany towar należy zapakować, tak aby nie został uszkodzony w czasie transportu.
- Koszt odesłania ponosi Klient.
VI ODMOWA PRYWATNOŚCI
- Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient na prawo do wglądu swoich danych i do ich korekty.
- Klient ma prawo żądać usunięcia swoich danych z bazy sklepu.
VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i przepisy prawa polskiego.